27 listopada 2015

weak power




Hej
Pisząc ten post jest prawie godz.17, aktualnie  każdy zaczął już weekend! Mamy końcówkę Listopada, za mniej niż miesiąc... będą już Święta, z czego bardzo się cieszę, ale to oznacza, że czas będzie lecieć dosyć szybko.Od ponad miesiąca nic tu nie pisałam, nie umiem zebrać się, i napisać cokolwiek bo zawsze mam coś do zrobienia. Najwięcej czasu jak"zawsze" poświęcam nauce... obowiązki w domu, itp. Mogłabym wymieniać milion razy,ale same tak macie więc wiecie o czym mówię. W końcu chciałabym zmienić cokolwiek w opublikowaniu wpisów, które bardzo bym chciała, aby pojawiały się częściej. Zaczynam od dzisiaj więc mam nadzieję,że dam radę.
Dzisiaj bardziej tak już świątecznie odnośnie z fotografią. Jest ona z stocksy.com, tylko przerobiłam to zdjęcie, i wyszło mi całkiem nieźle:) hehehe nie ma to jak samej Siebie chwalić.
Wracając do bloga!
Chcę być bardziej kreatywniejsza w tym co robię. Nie ukrywam, że blog jest moją "Sieciową przestrzenią", która po prostu kocham od kilku lat.Więc trzymajcie za mnie kciuki!:)

Chcecie abym robiła jakieś tutoriale w postaci wpisu? Jeśli tak dajcie znać!Ps. W komentarzach możecie pisać z czym byście chcieli je zobaczyć:)

Do Zobaczenia!:)

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że wszystko się uda. :)
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mój Blog - klik!
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam)w bocznym pasku.
    Lub w link podany w poście.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Szczegóły na blogu w ostatnim wpisie.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt! :)
    http://treamicii.blogspot.com/2015/12/christmas.html

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę.
Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działania na blogu.
Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.
Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.
Dzięki za odwiedziny : )